ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ:

  • озброювати учнів свідомими, глибокими і міцними знаннями;
  • формувати міцні навички та вміння, сприяючи підготовці школярів до життя;
  • підвищувати виховний ефект навчання на уроці;
  • здійснювати всебічний розвиток учнів;
  • формувати в дітей самостійність, творчу активність, ініціативу як стійкі якості особи, вміння творчо вирішувати завдання, які зустрічаються в житті;
  • виробляти    вміння     самостійно     вчитися,     набувати    та поглиблювати або поповнювати знання, працювати з книгою, опановувати навички, вміння і творчо застосовувати їх на практиці;
  • формувати в школярів позитивні мотиви навчальної діяльності,пізнавальний інтерес, бажання вчитися, потребу в розширенні та набутті знань, позитивне ставлення до навчання.

 ПРАВИЛА – ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ

  • Творче мислення розвивайте всебічним аналізом проблем, пізнавальні задачі розв'язуйте кількома способами, частіше практикуйте творчі завдання.
  • Вчителі з будь-якого предмета, не тільки мови і літератури, мають слідкувати за способом та формою висловлення думки учнів.
  • Слід частіше показувати учням перспективи їх навчання.
  • Використовуйте схеми, плани, щоб забезпечити засвоєння системи знань.
  • Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.
  • На виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль. Сьогоднішній активний учень - завтрашній активний член суспільства.
  • Ставте учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.
  • Допомагайте учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися.
  • Слід якомога частіше використовувати питання «чому?», щоб навчити мислити причинно: розуміння причинно-наслідкових зв'язків є обов'язковою умовою розвивального навчання.
  • Пам'ятайте, що насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці.
  • Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Поступово відходьте від механічних переказів, дослівного відтворення.    .
  • Оскільки міцність запам'ятовування інформації, що засвоєна у вигляді логічних структур, є більш високою, ніж міцність розрізнених знань, закріплювати слід ті знання, що подані у цілісних логічних структурах.
  • У процесі навчання обов'язково враховуйте індивідуальні особливості кожного учня, об'єднуєте в диференційовані підгрупи учнів з однаковим рівнем.
  • Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку.
  • Будьте обізнаними з останніми науковими досягненнями із свого предмета.

Інструкції

  1. Закон України "Про освіту"
  2. Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
  3. Методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ
  4. Порядок переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу
  5.  Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
  6. Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році

Методичні рекомендації щодо використання навчальної літератури 4 та 7 класи

  1. Біологія 7 клас
  2. Всесвітня історія 7 клас
  3. Географія 7 клас
  4. Зарубіжна література 7 клас
  5. Іноземні мови 7 клас
  6. Інформатика 7 клас
  7. Історія України 7 клас
  8. Математика 7 клас
  9. Мови та літератури нацменшин 7 клас
  10. Початкова школа 4 клас
  11. Трудове навчання 7 клас
  12. Українська мова і література  7 клас
  13. Фізика 7 клас
  14. Хімія  7 клас

Захист Вітчизни

  1. Навчальна програма "Захист Вітчизни"
  2. Додаток 9